måndag 12 april 2010

Inspiration från Vaxholm










Det här fina huset i Vaxholm är till salu och jag råkade bara hitta det på hemnet. Det ligger i området Kullön, som jag känner till lite grann - jag tror det hade någon slags ekologisk stämpel över sig, typ byggt med miljötänk. Det är jättefina hus och jag inspireras jättemycket av den naturella stilen. Så vackert. Den här stilen, eller funkis eller modernt eller gamla fina hus? Ja, allt är lockande!

Det trärena (runt fönster, dörrar etc) mot det vita - oh, så snyggt. Enkelt, klart, rent (lite japansk känsla)! Fantastiskt!

3 kommentarer:

eastcoastmom sa...

Jag har en hemlig dröm om att köpa sommarhus i just Vaxholm.

Attans, nu fick du mig att komma ihåg det.

House observations sa...

Ja - det vore härligt med ett sommarhus på någon ö utanför Vaxholm!!

Annika sa...

Kära nån, så fint. Så skulle jag kunna bo...