måndag 7 juni 2010












Jag läste en tidning hemma hos min kompis "Vårt nya hus" och hittade ett fantastiskt fint hus. En svensk version av ett mid century modern home! Det är huset längst ner. Alla fina bilder kunde jag inte lägga in här, men det finns några till på fotografens Pierre Westers hemsida.
Det vackra huset i mellbystrand intresserade mig och jag sökte vidare på arkitektens hemsida och hittade dessa fina bilder ovan. En hel del fina hus som de har ritat och eftersom arkitektbyrån finns i Mellbystrand (södra Halland - precis vid gränsen mot Skåne), så finns också dessa hus i trakten däromkring.

4 kommentarer:

Annika sa...

Väldigt fint hus! Och den japanska lägenheten i inlägget nedan är väldigt speciell. Häftigt med en sån lägenhet mitt i Sthlm!

Unknown sa...

Hej. Såg att ni har gillar vår design från Isrenn arkitekter i Mellbystrand

Unknown sa...

Hej. Såg att ni har gillar vår design från Isrenn arkitekter i Mellbystrand

Unknown sa...

Tack för att vi får synas mvh Isrenn arkitekter