måndag 9 mars 2009

Politik och trähus






Efter en mycket trevlig helg i Linköping där jag har blivit inspirerad och insett att det är hur viktigt som helst att vi skickar liberaler till Bryssel i juni. Vi måste se till att den liberala gruppen i Bryssel blir stark. Rösta därför på Marit o co i juni! Jag har varit på superintressanta föreläsningar och seminarier om euron, brottsförebyggande åtgärder i Europa, Liberati (Alexander Bard som fantastisk föreläsare!), sverige efter 40-talisterna och Kjell-Albin Abrahamsson som pratade om Europa i stort!

Hittade på skogsindustriernas hemsida fantastiska hus som har varit inskickade till tävlingen årets trähus. Oh, det var så många fantastiska, men ovan är några utvalda bilder. Fotograf Åke E-son Lindman.
En annan trevlig sak idag, nya numret av Residence låg i brevlådan! Så snart ska jag lägga mig och läsa! Har redan bläddrat i den lite!

1 kommentar:

Annika sa...

Oh, vad kul det var att ses i Linköping (universums mittpunkt)! Trähusen är verkligen fina. Jag gillar särskilt när det är stora fönster som släpper in mycket ljus. Kram från Annika