fredag 8 maj 2009

Orlas fina burkar är mina!!


Nu är det över två veckor sedan...tiden går och det har varit långledigt med besök på landet. Skönt med något riktigt härliga dagar med solsken och sand mellan tårna!

Väl tillbaka i verkligheten fick jag ett roligt mail från min goda vän i Philadelphia som gjort ett besök på Target, där de återigen fått hem en laddning av Orla Kielys fina burkar. Hon slog till och köpte tre burkar till mig! Oh, vad härligt! Nu ska jag bara få hem dem! Jag väntar! Tom åker till NY i juni, så på något vis ska dom nog komma till Sverige då. Då gäller det att hitta en fin plats för dom hemma - det är ju inte speciellt mycket utställningsytor i vårt kök....

3 kommentarer:

eastcoastmom sa...

Lycka! Jag hittde också den tredje burken nu i veckan, den stora gröna, så nu är min samling komplett.

Annika sa...

Burkarna är levererade till Manhattan!

House observations sa...

Underbart - tack annika!