tisdag 29 december 2009

Kall promenad i staden

För mig en ny butik vid Mariatorget med asiatisk inredning. Härlig stämning!



I mina gamla kvarter på Söder! I porten som syns, Åsögatan 196, hade jag min första lägenhet! 32 kvm i andra hand, från 1994 - 1996. I dessa kvarter trivdes jag! Nostalgi!

En härlig halvdag på egen hand inne i stan i dag! Ingen shopping, men väl besök inne i flera roliga inspirerande affärer på söder och sedan med bussen mot Odengatan och promenad längs Odengatan till Karlbergs station för att där hoppa på pendeln!
Igår gjordes också ett varv i butiker - då i mindre glamorösa Vällingby! Inga reafynd - men väl ett klänningsfynd ändå! Har spanat lite på en underbar Odd Molly-klänning och jag slog till! Den blir fin till nyår och hela våren! Jag hade dock kunnat köpa hela deras sortiment utan problem!

Inga kommentarer: